دانلود نرم افزار تبلت چینی
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی

دسته بندی : مقالات ترجمه شده 1

تعداد صفحات : 15 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate Governance

عنوان فارسی: حاکمیت شرکتی

چکیده:

بین تعریف قوانین شرکت و نقش تصمیم گیری در گروه های مختلف ذی نفع در شرکت، اختلافاتی وجود دارد. اگر هدف در امور شرکت ها، تمرکز صرف بر ارزش سهام باشد، نمیتوان برای پیشبرد اهداف دیگر مانند دفاع از حقوق طلبکاران و کارکنان و سهامداران اقدام نمود. در این حالت، همچنین، نمیتوان از حقوق سایر ذی نفعان مانند هیئت مدیره و دیگر افراد حمایت کرد. حاکمیت شرکت ها در واقع به قوانین حقوقی و به بخشی از ساختارها درکسب و کار گروه های اصلی شرکت ها شامل مدیران، سهامداران و کارکنان اشاره دارد. تعدادی از مواد قانونی در اداره ی امور شرکت ها، دخیل می باشد. بالاتر از همه ی این قوانین، قانون شرکت های بزرگ و قانون اوراق بهادار می باشد، که به قراردادهای تجاری، اشتغال، قانون ورشکستگی و... اشاره دارد. این قوانین انواع بازارهای مختلف را نیز مورد بررسی قرار می دهد. از جمله بازارهای عالی، بازار های مدیریتی و سایر عوامل مربوط به بازارهای مختلف.

پس از بررسی کلی و مختلف از شرکت ها، کار تجزیه و تحلیل اداره ی امور شرکت ها با درنظر گرفتن حاکمیت شرکتی از طریق بررسی و در نظر گرفتن منافع گروه های مختلف شروع می شود. درآمد و سود حاصل از اداره ی امور شرکت ها،با توجه به مکانیسم های مختلف حقوقی که به ساختار شرکت ها کمک می کند محاسبه می شود. حاکمیت شرکتی اگرچه دارای شباهت های عمده در سراسر کشور می باشد تفاوت های قابل توجهی نیز بین آنها وجود دارد. این تفاوت ها در طول تحولات اخیر با یک تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری و بحث در مورد چارچوب های ملی باید شناسایی شده و در طول زمان های مختلف بررسی شود.

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی
خرید و دانلود | 21,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط